DumpStats voor de bartsmitridder

164,636 +175660 -11024

Kudos

#225 (Top 0.0704%)

Kudos/dag 23.39
Kudos/reaguursel 30.24
Meeste kudos op 1 reaguursel 4356
Minste kudos op 1 reaguursel -406

5,445

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.77
Topreaguursels 70
Woorden per reaguursel 12.7
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 13
Aantal x weggejorist 39
Geregistreerd op 06-03-2007
Eerste reactie op 18-03-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

4 kudos 2026-06-21 20:45:20 op Tunesië na het kijken van Nederland vs Zweden
Oneens, tegen Japan was een prima wedstrijd. We hebben 2x gescoord - scorend vermogen van dit team is niet heel hoog, dus 2x is best netjes - en bij beide tegengoals wordt de bal van richting veranderd. De uitslag valt wat tegen, en over de wissels kun je het hebben, maar over 90 minuten is 'dramatisch' wel wat sterk...

42 kudos 2026-06-21 15:22:33 op VPRO krijgt billenkoek om deugzangeresje op Best kept secret
Voor Appelpop is ze ook aangekondigd. Staat ze daar op de foto in een t-shirtje met de Marokkaanse vlag erop. Sophie, je zou om te beginnen de illusie eens moeten hebben als vrouw om een Marokkaanse man te commanderen, laat staan om dan plaats te maken voor queers. Succes...

7 kudos 2026-06-18 20:24:00 op Pedovlogger Youness Ouali over vrouwen die WK kijken
Ja, als jij normaal gesproken alleen zwakzinnige 15-jarigen naast je op de bank hebt zitten, snap ik dat je niet zit te wachten op hun mening over voetbal. Maar projecteer jouw bitch-problems lekker niet op anderen.

17 kudos 2026-06-14 21:41:28 op Oma is 80!
Doet 'ie netjes!

3 kudos 2026-06-14 21:41:22 op Oma is 80!
Ik ook niet, maar dan bedoel ik je tegeltje.

19 kudos 2026-06-13 19:41:43 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Daar kan ik wel aan wennen, wakker worden iedere ochtend en te horen krijgen dat ik met pensioen ben.

-3 kudos 2026-06-12 19:05:23 op Voetbal=Oorlog
*Dit zijn geen supporters, maar de lokale bevolking die protesteert tegen een evenement dat ze zelf niet kunnen betalen en ook niet beter van worden.

Ja, ik denk ik doe de hele tegel maar in 1x...

4 kudos 2026-06-09 17:12:31 op Kijk mij eens..
Die heeft in ieder geval geen slijtplekken op z'n motorjas gekregen, gelukkig.

4 kudos 2026-06-06 09:28:54 op Totale mafklapper op de weg
Dus, hij haalt in op een plek war dat gewoon mag, jij toetert er op los en zet je waggie op een vluchtheuvel, en -hij- is de mafklapper?

-5 kudos 2026-06-05 14:19:16 op Hele levenswerk weg
Lekkere nuchtere Nederlander, met z'n levenswerk.

-2 kudos 2026-06-05 10:45:30 op Het regent duiven
Nou, dat weet ik niet. Ik kan ook niet vliegen, en ik heb 't verders toch ook wel mooi voor elkaar.

0 kudos 2026-06-05 10:43:17 op Praktijkles natuurkunde
Jep, 5000 volt gelijkstroom wel. Dit was echter 15k volt wisselspanning.

26 kudos 2026-06-05 09:46:45 op 3PM Oval Office announcement
"Biden is te oud voor het presidentschap", zei de man die halverwege zijn tweede termijn ouder zou zijn dan Biden ooit is geweest in office.

-3 kudos 2026-06-04 16:11:48 op Filmpje maken voor de socials
Precies! Alleen muziek zoals wij 'm kennen! Oh ja, en wat onze ouders tegen onze muziek hadden, en dat dat ook 'het einde van de beschaving' zou zijn, dat vergeten we maar even.

29 kudos 2026-05-31 21:47:56 op Skateboardpro doet even voor
Is dat nou die Grindr waar ik m'n collega's nog weleens over hoor in de pauze?

-1 kudos 2026-05-30 21:56:46 op Een stier boos maken?
@grotgraver | 30-05-26 | 15:27: Ja sorry, maar dit spreekwoord werkt het best in het Engels. In het Nederlands wordt het 'de koe bij de hoorns vatten', en dat dekt hier toch niet helemaal de lading.

2 kudos 2026-05-29 12:01:16 op Lekker weer
Heeft z'n bijrijdersstoel nou een BH aan?

2 kudos 2026-05-29 11:20:04 op Brandje blussen..
Als ze 'm om te beginnen al op de lepels van de heftruck hadden gezet, hoefden ze alleen nog maar weg te rijden. Amateurs...

26 kudos 2026-05-29 10:09:18 op Brandje blussen..
Wat zit er in die bussen joh, propaan?

-3 kudos 2026-05-28 23:19:45 op De lasnaad van de week
@Forza_Ruud_Krol | 28-05-26 | 23:04: idd is prima hoor, niks mis met een afko'tje op z'n tijd.

41 kudos 2026-05-27 21:39:41 op Hondenstreek..
"Ze is tegen een deur aangelopen"
- "Jaja..."

-4 kudos 2026-05-26 22:33:25 op Koter is jaloers op haar
@Jiggle_Physics | 26-05-26 | 21:59: "Nee, ik bedoel het niet racistisch maar bigotistisch" is misschien niet zo'n sterke verdediging als je denkt dat het is...

-1 kudos 2026-05-26 08:13:39 op Liev feelgood filmpje du jour
41 hier. Twee jaar geleden vroeg de cassiere van de Appie nog naar m;n leeftijd toen ik een sixpackje bier haalde. Dus ik doe iets goed...

11 kudos 2026-05-25 11:09:14 op Motor vliegt uit de bocht
Jij hebt die 5 marshalls gemist die na 20 seconden al ter plaatse waren?

-19 kudos 2026-05-24 21:48:29 op Pas op voor de hittegolf!
Sorry, ik zag eerst die borsten effe niet, maar ik had m'n bril ook niet op.